God kväll ^w^

Haha hejsan ;) idag har jag shoppat PYTTE lite :D


Ett.....h***b**** GISSA? :D <3


Haha och

ö********* :D


Ni ska få pics :D


HAHAH XD

+ kmr svara på kommentarer nästa inlägg...

Men just nu sitter en nöjd och glad Josefin ^w^ UTAN pengar elr jo 3 kr o.o <3

blablbala emilia har vart en *SURIS* *suck*

HAHAH XD


Det första jag gör är att sätta mig vid datorn så jag har nyss kommit hem....


......

Men ska visa bilder nue ^^ <3


 första berlocken eller vad man ska säga xD

 andra berlocken längst upp är det en orange diamant xP


 Och i helhet set den utsåhär xP <3



Den andra grejjen ^^

*måste ta kort på den xD * + Dålig webbkamera kvalla uknow ^^

 







VAd tycks? c: <3


Jag är nöjd iaf...
+ Jag å emilia var i en sån där fotograf blablabla haha XD


*DYRT* åttio kronor...


Bild på de kmr senare  o.,o <333




Pözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0