Tjooh Bre XD

HEJSAN alla söta och osöta?? XD nää skämta
jaao tycker faen synd om er som läser min blogg när jag inte bloggar ;P
SORRY söwtisar <33333
amen i helgen  har jag färgat håret :D i en fin färg som heter typ svart tulpan likna  som de iaf ;D
men men 
-.-'' hade visat en bild på mig själv om jag fick för morsan xD
men men de får ni banne mig stå ut med ;)
jaaao jag har ju osså hjälpt till med vårann buss xP
haha
jaa
ni vet att jag sörjer för min hund som vi ska ta bort D''''''''''''''''''''''''''''''':
är såå jäävla ledsen och
NEEJ vi avlivar hon inte tack gode gud men ändå
har gråtit såå jävulst mkt D:
men ,men
och
aja
so what ni som tyck att jag e löjlig för att jag gråter OMG!
de är normalt u know ;)
aja
ska nog draaaao nuu <3333
VI hörs alla söwtaa läsare PÖZZZ <333 :D
// J0ssi3 <3


Kommentarer
Postat av: Linnea :) <333

Prata av dig med mig om du vill gmn! <3 Love you! :* <3

2011-05-18 @ 15:29:36
URL: http://brianhajenlajensprajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0