hej

heej jaha jaa jag har ganska tråkigt men men. Det får ja väll dras med :P. ialla fall så är jag på IMVU det är as kul :D. Hahaha men men har tråkiit ändåe :P
aja jag har gått skola i två dgr nu :P är trött på morgonen :P :D.
I alla fall så gör jag inte så mycket men men. I morrn äre frískies yeey.
Och spanska :D.
Ska skriva på spanska litte :D.
Hola me llamo Jossie :D
Tengo un conejo y cinco perros y una gato:D
Tengo quatro hermanas i dos hermanos :D
tengo.....Anos :D
men lista ut vad det står
Puss och kram varje dag :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa :) <333

Hej jag heter Jossie :D

Jag har en kanin,fem hundar och en katt:D

Jag har fyra systrar och två bröder :D

Jag är.....år :D



Lätt ;) <3

2011-01-13 @ 16:56:41
URL: http://brianhajenlajensprajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0