ChA cHa

cha cha nu är jag i grönfjället och har nyss tittat på tv! I alla fall så har jag inte haft internet så jag har inte kunnat blogga :( aja ska sedan äta fika kanske hoppas jag. igår skulle jag vara nyttig och dricka citron vatten istället för att dricka dricka åh fy vad äckligt det var men jag hade gett mig på f**n att jag skulle dricka två glas :D vet att jag är litte konstig men men de får ni väll bloggläsare leva med ;P haha. Soo ska ni göra ikväll??? jag ska slappa :P  nu sitter kisse och kollar litte här o var. nä nu ska jag läsa på en blogg som heter: www.biancaselin.blogg.se, kissies.se, fokis.se och kenzas.se. kika in där så hörs vi puss och kram från eran lilla jossie :D <3

Kommentarer
Postat av: mamma

cha! puss o kram från mamma o manne :D

2011-01-06 @ 09:17:20
Postat av: jossie

hejsan mamma och manfred mår ni bra dåe :P jag har det jätte bra men vi hörs puzz och kran :D <333

2011-01-06 @ 14:21:53
URL: http://umjosefin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0