Hejsan xD

Hej åh hopp i riddarens galopp xD...
Idaa så fick  ni ett iläg för jag e hoss MAMMA xD
när vi kom hit sååå
fick
vi
DAIMKAKOR OCH BULLAR * HAPPY FACE *
men nu ska jag fortsätta när jag kommer hit så får jag ju träffa mamma och Manne som är sjuk
men glad  som vanligt  han gjorde dagen bah bäst
men igår var jag och Moa åh bada..
XD vi badade med Linus på badet och fy fasen vad jag skrattade :D
men nu ska jag snart ge manfred grööt och sen så...
vet jag inte vad jag ska säga men AAO

Måste eller ska börja skriva en "bok" som jag har tänkt att den kanske ska heta.

Så lika men ändå så olika!

VAd tror ni ???????? P.s förslag tas imot med stor glädje men aah måste tänka på de:P
ååh im tired
 Men ha de bäst
GOD NATT HÖLL JAG PÅ SÄGA HAHAH
MEN PUzzz och kram från lilla jag baaih
// Jossie XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0