HEJSaan PPL XD <333

hejsan ppl hur måsch de ??? xD
Som vanligt vet ni att jag är hos mammsis just nu xD
Men aao ska på UG ikväll niicigt värre OR??
ska fara med bästatse snällaste MOOSA xD nämen hon heter Moa
Jag kom på namnet idag när jag skrev fel på MSN då blev det helt plötsligt Mosa XD
nu har evelina och markus komit och ska vara här.....
hmmmm idag så har jag varit arg varit glad och skrattat länge hah nämen aa..
SKRATT FÖRLÄNGER LIVET KOMMIHÅG DE ALLA GAMLINGAR OCH VUXNA..

fick en komentar av moa i dag på skolan om de är sant att skratt för länger livet så borde DU leva i evigheter XD
haha
men aaja kanske e sant men aao ska börja tagga UG wihoo kommer  vara ÄS kul xD
 tänkte att jag skulle försöka göra nå sånt här SKIT XDD
som ni vet så kommer jag INTE göra de här när jag är hoss pappa för att de är då jag inte har internet
så de här gäller BARA NÄR JAG ÄR HOSS MAMMA XD


de funkar inte T.T aja få försöka nån annan gång T.T men sees
PUUUZZZ BAAIH
p.s jag tagga som faan till  UG
obs mamma om du läser sorry för att jag svor XD
men PUzz och KJAAM baaih <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0