Hej allihopa eller jag menar Godmorgon sömntutor ;D

Hej elller jag menar Godmorgon alla Glada, hehehehhe vi satte upp studsmattan igår så vi hoppade för fullt, hehehehehe. Och idag vet vi int vad vi ska göra konstigt för vi brukar veta vad vi ska göra, hehehehe. Men men, ska ni göra då? Jag längtar tills min låtsas syrra vaknar för då blir de till stallet hehehehe, så idag ska man hem igen :'(, men vi syns kanske om 2 veckor för vi har nämligen examen då skönt ¨då blir de sommar lov sedan hehehehe, Men men. Sååh jag har så tråkiigt de suger åh va ensam uppe ehe ;/ amen dåså tror ni att jag skriver mer sedan? De tror jag PUSS O KRAM SES SEDANNu fick ni ännu en bild ;D

Kommentarer
Postat av: evelina

ja jag fick upp studsmattan i måndag he

2010-05-30 @ 10:33:14
URL: http://velinab.bloggplatsen.se
Postat av: evelina

jag menar måndags

2010-05-30 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0