Frukost. ;P

Har ätit frukost, varma mackor. åt två st. Men men. Syrran åt osså 2 st. Syrran titt på disney chanel BORING ;D. HAhahaha. Vakna tidigt i morse tack vare pappas malarm som han glömt stänga av. SKIT.. Men en. SSen så gick jag till stallet till wilbur<33. Och när jag kom in så fick jag ett välkommnande möte med Molly. Förlåt för att bilden blev så suddig och liten hehehe. Jag hoppas att de är fler än jagh som hatar Möss och Chin chillor. De e läskiga.. Heheheh. yessie o Molly fick smaka av min macka lite grann. Hehehe De tyckte de var gött de såg man på dom Hheheeheheh. Aja. Har igentligen inget å skriva men. Hej dååh. SEs sen idag ska försöka få en bild på Wilbur med datorn, tror int att jag lyckas men ;S hehehe. Heii då sees puzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0