Sry och HEJ ;D

HHEEEJ allihopa har saknat på åh få blogga jag har som sagt inget internet hemma hoss pappa ;'( men så e det. Sitter nu oh tråkar blää  nämen idag så är det fotbolls skola. så man måst väll packa mat väska oh barra cyckla iväg  hehehehe. Axa sitter och biter på ett ben hon låter som om hon snarkar ganska gulligt ändå. Jag har sovit as gott täcket var varmt tills jag vaknade av att jag trodde jag kommit försent. Men men osså sen så e det ju SOMMAR LOV SKÖNT ;D. vi sjöng heal the world den e ganska bra alltså de är micheal jackssons låt assa bra amen nu ska jag lyssna på en låt jag fått på hjärnan hehehe men BYEE BYEE PUZZ p.s jag ska försöka vara aktiv i veckan hehehehe d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0