Helllooo <3

Hello allihopa har vart med Miindah.blogg.se idag oh igår hon sovde över o vi var vakna till klockan var 11 och vi hade as kul vi fiskade var på datorn, osv. Vi såg även på tv ;D har vart på fotbolls skola ;D aja var ganska kul men jag vill vara med på VM kuppen men vi fick vaara med på Extra träning de var ganska KUL men men jajajajaa. Har as bra tränare. Vad gör ni jag gör NADA tittade nyss på gammmla bebbis kläder super gulliga helst ;D sockarna dom var super SMÅÅ hehehehhehehehee. Ska snart ryp isäng, Nä nu ljög jag ganska mycke ska äta fika innan jag går o lägg mig yougurt o  musli MUMS nämen ska TA ochh sluta nu ska strax stänga av datan¨. P.s fotbolls skolan e ganska knäpp de finns en kiosk som man kan köpa GODIS, GLASS ; CHIPSmmm mycke med mera hej då SEES säger ändå god natt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0