hej kom hem från fotbolls skolan

Hej allihopa jag har nyss komit hem o då var Axa hemma och grinade som en galning hahahahaa. Men när vi kom hem hållde jag på å dö de var varmt nå så in i norden. Nämen länktar tills middan blir klar mums undra vad de blir hehehehee. Min hund har fått vara ute och sprungit så hon är jätte TRÖTT hon räcker ut tungan hela tiden. Men men hon blir jätte glad när man kommer hem. Ni har ju fått se en bild på henne som sagt hon ÄLSKAR pinnar de menar jag. HAhahahaha, jag tittar i alla fall på project runway de börjar kl 15.55- 16 55 jag hiner inte i veckan att se hela programet :(. NI borde titta på det de e jätte bra förra säsongen vann en jag hejade på han heter Jay mccarol eller nåt sånt är inte så bra på stava hans efternamn ;p sedan ska vi titta på Simon och Tomas design super bra osså nämen ska ta oh draa ska försöka blogga senare puss o kram varje dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0