HEEJ

Hejsan ska berätta lite om fotbollskolan idag roligt eller hur? Jamen vi körde VM cuppen vi fick 4-4 en match  och 2-1 en match de var roligt och sedan så körde vi barnen mot de vuxna och barnen vann med 4 - 1 alltså vann vi jag var 3 gånger såå !""¤¤ nära på å skjuta mål hahahahaa. Men men och sen så gjorde jag ännu en asist vist äger man?? hahahaha. Men men nu tittar jag på design simon och tomas de e AS bra såå. REKOMENDERAS ATT TITTA PÅÅ ;D. så vad gör ni ?? ;D. JAg ska ta o fortsätta titta på de . Medans syrran ska få gör adobe photoshop elements 7. Men ska ta o fortsätta titta på tv:n såå bye ha en fin kväll hej dåå ;D

Kommentarer
Postat av: Melinda

hej. ni vann ju inte mot oss, alltså manchester united!! det var vi som vann mot er så ni llr ''du'' llr det lag du var på vann inte 3 ggr ni vn möjligt vis 2 ggr!

2010-06-17 @ 23:07:01
URL: http://miindah.blogg.se/
Postat av: jossy

Hallå jag vann ju mot vuxna osså :@

2010-06-18 @ 09:23:31
Postat av: Melinda

vi spelade ju bara 2 matcher + 1 mot ledarna!!

2010-06-18 @ 10:05:06
URL: http://miindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0