GOD MORNING

GOD MORGON. ÄR ni trötta de e inte jag hahahahaa,jah har däremot tråkigt :( hahahaa. Men men ska på fotbolls skola  vi körde vm cupen igår och jag sköt nästan mål fast den hamna på ribban, Osså sen så gjorde jag en asist eller hur de stavas ASIST är att jag passar en som skjuter mål sedan mitt lag inter är as bra jag tycker att vi passar och kämpar super bra länktar tills vi ska spela sedan idag o förlåt för jag inte skrev igår blev för trött vi såg på  lycks fällan riktigt braa men men jag har fortfarande tråkigt men ska draa sees p.s ska försöka blogga när jag kommer hem o som ni vet så vill jag blogga men har oftast inte tid =( men men byee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0