Heej allla underbara<3

Hejsan alla underbara har haft en liten blogg paus men det gör väll ingenting ska blogga lite extra nuu. Braa vaa nämen har haft så mycket saker att göra. Tex jag har städat ett helt stall vi hade ingen internet heller. Osså sen så gör man ju mycket på ett sommar lov. Just nu håller vi på fixa toan så vi har ingeeeet vatten. Just ja jag har öroninflamation en brusten trumhinna och nånting med luftvägarna + är jag halv sjuk Not nice not nice. Jaa så här vi känner en hund och hon har osså öroninflamation och äter medicin 3 ggr om dan precis som jag :D hahahahaha men men bloggar  på mammas dator nu annars hade ni fått en bild på melody alltså hunden hon är en schäfer om ni undrar föresten ska faktisk på bröllop i helgen . LÄNKTAR TILLS PÅ LÖRDAG. Men ska drraaao hej då sees sen kanske :D p.s ni kanske får en bild senare på Melody D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0